środa, 18 września 2013

WSTĘP

                                               

Blog ten będzie pewnie zbiorem książek jakie przeczytałam, filmów jakie obejrzałam, cytatów jakie mną poruszyły, obrazów jakie uwielbiam i kilku moich przemyśleń. Jest to przede wszystkim dla mnie, ale jeżeli kogoś zaciekawię będzie mi miło.
Jestem studentką biblkiotekoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim (znaczy będę od października), przez rok studiowałam na Politechnice, na wydziale chemicznym. Nie mam specjalnych talentów, troche rysuje, troche gram na gitarze, śpiewam, czasami zajmuję się DIY. Od kilku lat dużo czytam, wcześniej czytanie mnie męczyło, teraz jest to moja mała pasja, może dlatego że nie jestem bardzo towarzyska, nie chodzę do klubów i na imprezy (zdarza się to rzadko). Tak więc to tyle na razie.


obraz znaleziony w google (autor nieznany)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz